Berita Terkini

Selamat Datang Eriksen

Selamat-Datang-Eriksen

Christian Eriksen: “Ia adalah pelik, saya tidak pernah menyangka ia benar-benar akan berlaku, jadi untuk berada di sini, menjadi pemain Manchester United, adalah sangat istimewa.
Sebelum insiden Euro, saya langsung tidak berhasrat untuk kembali ke England. Saya fikir masa itu untuk menyertai Manchester United telah berlalu, tetapi saya sangat gembira berada di sini. Rasanya seronok, rasanya seronok berada di sini.

Saya seorang pemain yang ingin bermain bola sepak. Mengikuti perbualan saya dengan pengurus, saya membayangkan saya sendiri bermain di Manchester. Ia adalah kelab yang sangat-sangat besar. Seronok menjadi sebahagian daripada kelab besar ini. Saya datang ke sini untuk bermain bola sepak, saya bukan hanya datang untuk mendapatkan lencana, tetapi untuk bermain.

Bercakap dengan pengurus, mendengar ideanya dan berbual dengannya adalah ideal untuk keputusan saya untuk datang ke sini. Eriksen mengenai Ten Hag: “Saya rasa gaya permainan saya sepadan dengan ideanya dan saya harap akan ada hubungan yang positif. Jadi sudah tentu gaya bola sepaknya, saya rasa sesuai dengan saya. Cita-cita kami, sudah tentu, untuk berada di puncak semula. Ia adalah impian dan sejarah kelab untuk menjadi yang terbaik. Matlamatnya pastinya untuk memenangi sesuatu.

Saya akan berusia 33 pada penghujung kontrak, yang meninggalkan saya beberapa tahun lagi di hadapan saya. Anda tidak pernah tahu apa yang bola sepak sediakan untuk kami. Saya telah mengalaminya dengan sangat dekat. Saya gembira berada di sini dan kita akan lihat apa masa depan ada. Saya seorang yang terbuka.

Saya suka bermain bola sepak. Saya suka berseronok di atas padang. Untuk terlibat dan membantu. Jika saya perlu membantu seseorang, saya akan membantu mereka, saya mempunyai semangat berpasukan. Ia akan menjadi perlawanan sangat sengit [menentang Brighton]. Saya harap ia akan menjadi permulaan yang baik untuk karier saya di United. Tempat yang sesuai untuk melakukannya, di Old Trafford.”

Lain-Lain Artikel