Ayling akui sudah biasa kalah dengan margin empat gol bertemu United

0

Pemain pertahanan Leeds United, Luke Ayling mengulas kekalahan memalukan yang diterima oleh Leeds United ketika mereka berkunjung ke Old Trafford.

Meskipun kekalahan itu menyakitkan, Ayling meminta rakan sepasukannya untuk segera melupakan dan fokus pada perlawanan seterusnya.

Leeds United memulakan perlawanan pembukaan di Liga Perdana dengan keputusan yang sangat mengecewakan setelah mereka dibelasah 5-1 oleh Manchester United. 

Luke Ayling yang menjaringkan satu-satunya gol Leeds dalam perlawanan itu mengakui sangat kecewa.

Namun, Ayling mengingatkan rakan-rakannya untuk segera memperbaiki diri dan bangkit pada perlawanan berikutnya.

“Kami mempunyai masa untuk menyeimbangkan perlawanan.Kami menjaringkan gol penyamaan, tetapi dengan ketinggalan 3-1 menyukarkan kami untuk bernafas lagi, “kata Ayling seperti dilaporkan oleh Tribal Football. 

“Pada babak pertama semua pemain pasukan kami diminta untuk menjaga ketat lawan dan berusaha melangkah lebih jauh untuk mencipta peluang.

“Orang mengatakan bahawa kami menjaringkan gol terlalu awal pada babak kedua.Kemudian kami mempunyai lima minit yang sangat buruk dan terpaksa menanggung permainan buruk kami.

“Di Old Trafford] kami juga dikalahkan dengan margin empat gol, jadi keputusan ini bukanlah perkara baru buat kami. Namun, pada akhir musim kami masih melakukan tugas dengan baik. ”

 “Saya tahu ia adalah keputusan yang buruk bagi kami, tetapi saya gembira melihat para peminat kembali ke sini. Kami tidak sabar untuk bermain di tempat kami pada hujung minggu ini.

“Akan ada beberapa pemain yang terlambat untuk menyertainya selepas perlawanan antarabangsa. Jadi kami akan segera bangkit.

- Advertisement -